Ervaring Airdream matras

Ervaring Airdream matras

Bericht fredje123 »

Heeft er iemand in dit forum ervaringen met een airdream matras? http://www.airdream.be

Re: Ervaring Airdream matras

Bericht loutgard »

fredje123 schreef:Heeft er iemand in dit forum ervaringen met een airdream matras? http://www.airdream.be

Wij hebben al 8 jaar een Airdream en we willen hem voor geen geld van de wereld missen.

Bericht Windhondje 2 »

Ik heb er ook één. Slaapt zalig :D :D :D

Bericht fredje123 »

Ik heb momenteel een waterbed maar het is aan vervanging toe. Ik zou willen overstappen naar de Airdream maar ik ben bang dat ik de warmte ga missen.
Ik heb er al opgelegen in de showroom en mijn eerste indruk qwazie ligcomfort was zeer goed maar twijfel nog over de warmte.

Bericht eddyDS »

Windhondje 2 schreef:Ik heb er ook één. Slaapt zalig :D :D :D

Hoe lang hebt u hem al ?

Bericht Windhondje 2 »

eddyDS schreef:
Windhondje 2 schreef:Ik heb er ook één. Slaapt zalig :D :D :D

Hoe lang hebt u hem al ?

Ik denk 5 of 6 jaar. Had eerst boxspring gekocht maar was niet tevreden over matrassen. Heb matrassen vervangen door airdream op onderstel bowspring. Kan nie beter.

Bericht Tuur »

fredje123 schreef:Ik heb momenteel een waterbed maar het is aan vervanging toe. Ik zou willen overstappen naar de Airdream maar ik ben bang dat ik de warmte ga missen.
Ik heb er al opgelegen in de showroom en mijn eerste indruk qwazie ligcomfort was zeer goed maar twijfel nog over de warmte.

Hallo Fredje,
Wij ( mijn vrouw en ik ) zijn 3 jaar geleden ovegestapt van een waterbed naar een Airdream. Dit op aanraden van vrienden die er ook één hadden.
Onze ervaring:
* zeer veel comfort
* zeer goede steun
* zeer stabiel

Indien u bang bent van de koude kan u een verwarming bijnemen. Mijn ouders hebben dit gedaan. Wij hebben geen verwarming genomen en missen deze niet. De eerste dagen was het even aanpassen omdat je niet in een verwarmt bed kruipt, maar de matras is op 10 seconden lekker op lichaamstemperatuur. Mijn ouders gebruiken de verwarming enkel bij extreme koude. Zij hebben dan ook geen verwarming op hun kamer en soms als het zeer koud is het op hun kamer maar 5 graden. Zij gebruiken de verwarming mischien maar 10 nachten per jaar. Voor ons is het een echte aanrader.

Groetjes,
Tuur

Bericht Raf2 »

Goeiedag Fredje en iedereen,

Ik ben nu 3 weken in het bezit van een Airdream. Het was ons aangraden door de rugschool in het Sint Dimpna ziekenhuis in Geel. Mijn vrouw had verschrikkelijke rugklachten. Door haar oefeningen en het slapen op deze matras zijn haar rugklachten al fel afgenomen. Ze sliep als een roos vanaf de 2de nacht. Ikzelf zit nog te prutsen met de afstelling. Ik krijg hem nog niet zoals ik het zou willen, maar ik ben al blij dat het voor mijn vrouw werkt.

Bericht knevels.anne-marie »

Raf2 schreef:Goeiedag Fredje en iedereen,

Ik ben nu 3 weken in het bezit van een Airdream. Het was ons aangraden door de rugschool in het Sint Dimpna ziekenhuis in Geel. Mijn vrouw had verschrikkelijke rugklachten. Door haar oefeningen en het slapen op deze matras zijn haar rugklachten al fel afgenomen. Ze sliep als een roos vanaf de 2de nacht. Ikzelf zit nog te prutsen met de afstelling. Ik krijg hem nog niet zoals ik het zou willen, maar ik ben al blij dat het voor mijn vrouw werkt.

Ge moet maar eens contact opnemen met de winkel. Dan sturen ze iemand om die de matras komt regelen voor u. Ik zat met hetzelfde probleem. Ik kreeg de matras na 5 weken niet goed geregeld. Ze zijn langsgekomen, hebben de matras juist gezet en nu lig ik geweldig. Ik had hem al die tijd te hard staan. Ps bij mij zijn ze hem gratis komen regelen. Goeie service.

Bericht Raf2 »

knevels.anne-marie schreef:Ge moet maar eens contact opnemen met de winkel. Dan sturen ze iemand om die de matras komt regelen voor u. Ik zat met hetzelfde probleem. Ik kreeg de matras na 5 weken niet goed geregeld. Ze zijn langsgekomen, hebben de matras juist gezet en nu lig ik geweldig. Ik had hem al die tijd te hard staan. Ps bij mij zijn ze hem gratis komen regelen. Goeie service.

Zal ik zeker eens doen. Ik laat nog wel iets weten als ze geweest zijn.
Bedankt Anne-Marie

Volgende

Keer terug naar Luchtgeveerde matrassen