fredje123 schreef:Heeft er iemand in dit forum ervaringen met een airdream matras? http://www.airdream.be
Windhondje 2 schreef:Ik heb er ook één. Slaapt zalig![]()
![]()
eddyDS schreef:Windhondje 2 schreef:Ik heb er ook één. Slaapt zalig![]()
![]()
Hoe lang hebt u hem al ?
fredje123 schreef:Ik heb momenteel een waterbed maar het is aan vervanging toe. Ik zou willen overstappen naar de Airdream maar ik ben bang dat ik de warmte ga missen.
Ik heb er al opgelegen in de showroom en mijn eerste indruk qwazie ligcomfort was zeer goed maar twijfel nog over de warmte.
Raf2 schreef:Goeiedag Fredje en iedereen,
Ik ben nu 3 weken in het bezit van een Airdream. Het was ons aangraden door de rugschool in het Sint Dimpna ziekenhuis in Geel. Mijn vrouw had verschrikkelijke rugklachten. Door haar oefeningen en het slapen op deze matras zijn haar rugklachten al fel afgenomen. Ze sliep als een roos vanaf de 2de nacht. Ikzelf zit nog te prutsen met de afstelling. Ik krijg hem nog niet zoals ik het zou willen, maar ik ben al blij dat het voor mijn vrouw werkt.
knevels.anne-marie schreef:Ge moet maar eens contact opnemen met de winkel. Dan sturen ze iemand om die de matras komt regelen voor u. Ik zat met hetzelfde probleem. Ik kreeg de matras na 5 weken niet goed geregeld. Ze zijn langsgekomen, hebben de matras juist gezet en nu lig ik geweldig. Ik had hem al die tijd te hard staan. Ps bij mij zijn ze hem gratis komen regelen. Goeie service.
Keer terug naar Luchtgeveerde matrassen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast